fredag den 5. september 2014

Give Away.

Tju Hej, så er vi igang. Denne gang sætter jeg et af mine super duper lækre bløde lammeskinds armbånd i spil. Champagne farvet med lidt bling og en smuk funklende Gold Stone i lukketøjet.
Jeg udtrækker den heldige vinder d 11.9. En dato, som alt for mange kun husker for noget virkelig uhyggeligt og utrolig blodigt. For en som mig, som fødte mit første barn på den dato, er der heldigvis også noget smukt, sødt og dejligt at huske den dag. Nu vil der også være en, som altid kan tænke på 11.9 som dagen, hvor vedkommende vandt et arbånd made bye Englegården.
For at deltage i festlighederne skal du.
- være, eller blive fast læser af min blog (se evt forrige indlæg om Google konto)
- smide en kommentar under dette indlæg, hvor du bare lige fortæller at du deltager og at du lever op til de to andre krav.
- det giver et ekstra lod hvis du deler/kopierer dette i facebook, på din blog, på Instagram og henviser til mig. Hvert sted giver et ekstra lod. 
- hvis en deltager (ny fast læser) kan henvise til, at vedkommende er blevet opfordret af DIG, får du også et ekstra lod. 
Og husk lige, at man intet forpligtiger sig til ved at være FAST LÆSER.
God fornøjelse og pøj pøj til alle.


28 kommentarer:

  1. Hold nu op... hvor er den lækker og anderledes. Håber jeg bliver den heldige vinder :-D
    Følger self. via GFC
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia. Du er med i legen og held og lykke med det.

      Slet
  2. Hvor er det super flot. Deltager med et enkelt lod ved at være fast læser :-). God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Joan. Du er puttet ned i puljen. Pøj pøj til dig.

      Slet
  3. Hej - jeg er fast læser.
    Det er et skønt armbånd, som jeg vil blive meget glad for at vinde ��
    Vh Ulla
    ulla3400@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ulla. Du må bare krydse fingre for lidt held.

      Slet
  4. Hej farmor jeg synes dette armbånd er rigtigt flot og ville lige passe til min samling det kunne være rigtig fedt at have det❤️��

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de fine ord Izabel. Du ligger på en lille seddel sammen med alle andre, så bare kryds fingre for dit held.

      Slet
  5. Selvfølgelig deltager jeg da i denne fantastiske konkurrence :o)
    Tanja / tjprivat@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Det armbånd ville klæde min arm, og jeg har vel så et par lodder i puljen. Har delt på Facebook :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen så har du skam to lodder Kirsten. Du er noteret på to små sedler.

      Slet
  7. Krydser fingre <3

    Mvh, Linette / lineallineal@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Følger dig via bloglovin og gfc
    Og synes det armbånd er så fint ;)

    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de fine ord Maria. Held og lykke.

      Slet
  9. Et super flot smykke, som jeg rigtig gerne vil vinde :)
    Jeg følger både via google og bloglovin.
    Deler på min blog - ude i venstre side, har lånt dit billede og regner med det er ok - så det må være to lodder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen så er der to lodder til dig Aslaug.pøj pøj til dig

      Slet
  10. Jeg er netop blevet fast læser! Glæder mig til at læse mere fra dig! Har også delt denne på min Twitter: https://twitter.com/UnwrittenByC

    Mvh. Caroline / Unwritten@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til Bloggen Caroline. Håber du vil kunne lide min blog. Pøj pøj med konkurrencen

      Slet
  11. Jeg vil meget gerne vinde den - og jeg har været fast læser i laaang tid :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen selvfølgelig skal du da være med Helle. K. Du er STRAKS puttet i glasset.

      Slet
  12. Hej, vil gerne deltage med et enkelt lod, som fast læser. Fin give away

    SvarSlet
  13. Hej Sanne. Et nyt lille lod i glasset. Pøj pøj

    SvarSlet
  14. ihh hvor flot et armbånd.
    krydser fingre :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg er selvfølgelig med, Stella, for det er godt nok fint, dit hjemmedesignede armbånd. Jeg deltager med tre lodder og deler på min blog.
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak Lotte. Tre små sedler med dit navn ligger nu i glasset.

      Slet