torsdag den 22. januar 2015

Er det bare her hos mig?

Tiden spurter mig alt gor hurtigt af hænde. Hvad sker der lige med den tid? Der var lige så meget jeg skulle nå, så meget jeg skulle gøre, prøve, se, høre, skrive, hækle, strikke, ordne og og og. Noget er nået, en del er klaret, men hver dag kommer sengesiden alt for hurtigt snigende og igen nåede jeg ikke det halve. Planerne fejler ingenting, men hver ting tager tid og samlet tager alt længere tid end jeg lige har på en dag eller enkelt uge.
Ok, tiden løber, når man er i godt selskab og det har jeg været i denne uge. Mit eget i det meste af tiden, men også en lille vifte af skønne damer til både middag, frokost og julefrokost. 
Jeg har ikke siddet på den flade i meget af denne uge, men til gengæld er der øvet Planken, knoklet mavebøjninger og danset en hulens masse. Man bliver ikke bedre uden en masse træning, så op på hesten søster, knib ballerne sammen, tør øjnene og kom videre. Også når man ikke gider mere. Men altså, tiden, den blev bare væk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar