tirsdag den 1. december 2015

En vaskeægte jule Give Away.

Nu må der lidt fut i løjerne igen. Det er da godt nok længe siden, at jeg sidst har lokket med Give Aways. Nu er jeg her igen, for nu er det jo december. Måneden med gaver og nisser og søde sager. Måneden hvor vi lige gør lidt ekster for hinanden (husk lige julehjælp til dem som ikke har lige så meget som dig). 
Jeg udlodder tre behandlinger i min klinik. 

1. Energiterapi behandling

2. Slanke behandling med ultralyd 30 min

3. En babyzone behandling.

Har du ikke en baby, kan du jo forære behandlingen væk til en baby i julegave, give den som barselsgave, eller også finder vi nok ud af at bytte lidt rundt. Det samme gør i bare med de andre, hvis i ikke selv trænger. 

Bor du i Jylland, finder vi nok en mulighed for, at du kommer forbi mig når jeg er i Ribe en dag. 

Jeg udtrækker vinderne d 23/12, hvor ingen ringere end min mand og "De to små" vil trække lodderne op af hatten/glasset. 

Sådan her deltager du.
1. lod hvis du bliver fast læser af min blog ( tryk der hvor der står fast læser ude i siden, så kører det. Og nej, man behøver ikke læse noget fast eller noget. Sådan hedder det bare) + smider en kommentar her under og skriver at du deltager, så jeg kan se hvem det er som deltager.

2lodder får du, når du har klaret punkt 1 OG linker til min Give Away på et eller andet socialt medie ( facebook, din blog, Instagram, eller hvad ved jeg. Du skal bare linke så jeg kan se det) 

Der bliver rodet og rystet i glasset med lodderne dagligt, så der skulle være lige muligheder for alle.
Sæt igang. 
God december. 



4 kommentarer:

  1. Halleluja og tak for muligheden!
    Jeg vil mægtig gerne deltage med to lodder.
    Deler på FB.
    K
    Kristine

    SvarSlet
  2. Jeg melder mig med 1 lod. Kender desværre ikke nogen med baby, så håber på en af de andre. Specilet sådan en omgang energi er sikkert tiltrængt når vi når til januar...
    God jul til dig og din familie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde Helle. Et fint lod er straks lagt i glasset. Pøj pøj

      Slet