mandag den 15. august 2016

Mere eksamen og mere fødselsdag.

Dagen startede tidligt. Det var tid for endnu en eksamen. Den skriftlige del var klaret og den fysiske kunne denne gang være online. Næ nej, derfor slipper man ikke billigere. Der bliver spurgt grundigt ind til metodevalg og der skal vises greb. Jeg viste på min gode gamle dukke Bent på ca 46 år. Min trofaste følgesvend. Det ene øje hænger lidt og der er et par slidsår på tæerne, men ellers er Bent i sin bedste alder. I dagens anledning var han nøgen på nær en blomsterkrans. Ret festlig fyr. Bent og jeg klarede eksamen i fin stil og jeg kan nu sådan helt officielt kalde mig Alternativ Baby og Børnebehandler. Det har jeg birket som, været uddannet i længe, men nu er der en eksamen bag og snart også et fint bevis. 
Endnu en uddannelse fra mit store faglige idol Katrine Birk. Energiterapiens stolte moder. Tror i ved, at jeg er vild med både hende og hende faglige formåen. Hende uddannelser, kurser og høje faglighed. Hun er dedikeret og engageret og forstår, at højne enhver elevs potentiale og få os alle til at vokse. 


Senere gled dagen over i en skøn børnefødselsdag. Mit yngste gudbarn blev et år. Tænk at et år er gået siden jeg var med til hendes fantastiske fødsel. Det år er gået vildt hurtigt. Tror at man altid syntes det går for stærkt, men det her år er bare ligesom gået ekstra hurtigt. Jeg er slet ikke færdig med den fødsel og så er barnet et år. 
Vi gav bla fødselaren en bog med hollandsk tekst. Så er det da ikke vores skyld, hvis hun ikke bliver flersproglig. 

Fødselsdagskagen var kage med is og blåbær og kunne ikke have været meget bedre. 

 
Og storesøster lavede kartoffelmos. Mos lavet med passion og hjerte. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar