torsdag den 29. september 2016

Et lille fint skib i vandet. MIT skib.

Jeg har sat et skib i søen. Mit helt eget skib. Skabt af mig. Formet af mig. Jeg må helt sikkert gerne ønske mig selv tillykk dog klappe mig selv på skulderen. Jeg har arbejdet hårdt og i mange år på, at nå her til. Jeg har skabt en uddannelse. En healingsuddannelse. En Bevidstheds Healingsuddannelse. Ok, der er ikke en eksamen, kun kursusbevis, så jeg holder mig til kursus. Men altså, jeg har skabt et kursus, som gør at man når man har gennemført det, er uddannet Bevidstheds Healer. 
Min første elev er igennem og har klaret det til fulde. Hun er nu en virkelig dygtig healer, som mestrer både nær og fjern healing lige godt. 
Det meste af kurset foregår online, med små videoer fra mig. En kursusdag hjemme hos mig, hvor alt tjekkes, afprøves, øves igen, derefter indvielse til den særlige energi, prøve i fjernhealing og senere en opfølgning på hele kurset, så jeg er 100%sikker på, at de skibe jeg sætter i søen er totalt tætte og bæredygtige. 
Skulle du være interesseret i at vide mere om mit kursus, så gå ind på min hjemmeside
www.engle-gaarden.dk og læs meget mere. Lige nu er der endda en dejlig rabat. 

Lige et billede af min glade og dygtige aller første elev.


Og et af den sten, som hun healede gode ting ind i. 

P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar