torsdag den 15. september 2016

Lækker post.

Noget post er bare mere lækkert end andet. Dagens post i går var mit fine eksamensbevis, som nu hænger på min væg i klinikken og pynter og fortæller nye klienter,mat jeg faktisk er uddannet til,mat tage mig rigtig godt af deres små bitte babyer og større børn. Normalt er jeg lidt ligeglad med de der beviser, men dels har jeg et par stykker, som jeg er særlig glad og stolt af og så tror jeg faktisk, at lige når det handler om de helt bitte små bebser, så vil mor og far gerne lige se et bevis på, at jeg faktisk kan noget særligt i forhold til deres babys problem.Katrine Birks eksamensbeviser er samtidig så utraditionelle og fine, at de er ren klinikkunst og et dejligt minde for mig at se på hver dag. 
Certifikatet har jeg dog bare i min mappe. Beviset på,mat jeg holder mig i konstant faglig bevægelse. At jeg ønsker at forny mig,følge med og dygtiggøre mig. At jeg holder fokus og fagligheden højt og ikke blot ønsker at hvile på laurbærrene. Sådan en certificering holder et år og det passer mig faktisk virkelig godt. Stil krav til din behandler kunne et slogan sagtens hedde for min skyld. Det giver fuld faglig valuta for pengene som klient, men også et sjovt og udfordrende arbejdsliv for behandleren.
Mine laurbær holder et år, fedt med altid friske laurbær at hvile sig på. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar