fredag den 6. januar 2017

Jeg har begået et kup.

Meget sjældent går jeg på udsalg. Jeg køber som regel det jeg mangler, eller løber rundt og leder efter det særlige jeg har i hovedet, som pludselig dukker op et sted, som de sorte sko med guld feks. 
Jeg har ofte tænkt på et par skindbukser. Men altså sådan nogle som jeg vil have koster jo kassen. Ok, jeg ved, at får jeg fat i et par vil jeg aldrig fortryde. Tror man flytter ind i dem og indretter dem med nåde stiletter og de store grove støvler, den lille guldtop og den store sweater. 
Men halløj, i går aftes fik jeg et tip. Der var ET par af de fedeste skindbukser på udsalg i min størrelse. Jeg kunne næsten ikke danse zumba i morges for bare spænding. Lykken var med mig. Bukserne er mine. 3500kr sparet. Ja du hørte rigtig tretusindfemhundrede gode danske kroner var de sat ned. Og jo, du ikke bare se dem. Du skal da se dem. 


Med de nye sko, guldstrømper og et guld hårbånd. Føler mig faktisk ret heldig og takker dem som hører bønner for at det blev mig, som blev ejer af de bukser. 
Det ekstra kække udtryk kommer også af, at jeg netop var vendt hjem efter en times pisse sej zumba. Jeg valgte i det nye år, at vende tilbage til zumba i min "gamle" danseskole. Her er zumba mere dans end det man ofte støder på i fitnesscentrene og YES jeg elsker det. Jeg svedte ekstra meget, da jeg jo intet kendte til nogen af dansene. Ok med mig, så får man ekstra meget motion. Og seriøst jeg svedte. Men timen fløj afsted. Det var sjovt og det var dans, med en vaskeægte danselærer. Havde faktisk savnet de trin lidt. Nu er jeg tilbage. Fredag morgen here I come! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar