fredag den 10. februar 2017

Billeder og postkort og en afrejse feriepige.

Den glade, hoppende, snakkende, grinende feriepige er taget hjem til Amager. Så blev her pludselig stille. Kedeligt stille og dejligt stille. Når man ikke har børnene til hverdag indstilles livet på børn. Ikke som med sine egne, hvor man også skal sine egne ting og de lige må kede sig lidt osv. Her er jeg tilgængelig hele tiden. Leger med dukker, leger butik, er på legeplads, på bibliotek, læser bøger og ses der fjernsyn ser jeg med. På den måde får man optimalt ud af samværet, men man bliver også træt og brugt.
Tilbage sidder jeg med stilhed og dejlige tegninger som igen viser et udviklingstrin. Pludselig e der mange flere detaljer, fem fingre, ringe, bælter og sko. Er der noget at sige til, at jeg elsker de tegninger og dagligt glæder mig over min væg fyldt med dejlige tegninger. Kærlige hilsner fra "mine" små venner. 



Jeg tager mange billeder og er fast fotograf ved danseskolens arrangementer. Min danselærer har med et af mine fotografier fået lavet en serie postkort, hvor salget går til støtte til hendes undervisning og socialt arbejde med særligt psykosocialt udsatte indvandre kvinder. Et smukt motiv, et godt formål og på bagsiden mit navn. Næsten som et kinderæg. Hvis du ønsker smukke kort hvor du støtter socialt arbejde, så giv mig endelig besked. Ét kort koster 10kr og du får 10 stk for 80kr. 
Send en danseglad hilsen ud i verden og støt et virkelig godt formål, hvor en ildsjæl brændende arbejder utrætteligt for den gode sag. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar