lørdag den 18. marts 2017

En hjertelig velkomst.

Første tur til Ribe i den nye lille bil. Jeg nærmest gled gennem landet. En ren fornøjelse. Genboerne havde i en periode boet i mit hus, da de havde omfattende rørskade i deres hus. 
Jeg ankom til verdens reneste hus, en have uden det mindste strå mellem fliserne, forårsblomster i potter i haven og på bordet, samt smukke tulipaner i vaserne. Invasionen af myrer var klaret og da jeg havde pakket ud blev jeg trakteret med lækker Cava og super selskab i timevis. 
Så får man vist ikke varmere velkomst.




Jeg er klar til weekend i Ribe. I regn og blæst men dagen skal alligevel indeholde en gåtur. Sådan får jeg både frisk luft i lungerne og indtager byen. Får lige set om der er sket nyt i gadebilledet. Er der noget som skal prøves? Noget som er forsvundet ? Selv sådan en lille by byder ofte på overraskelser. 
Må din weekend blive fredfyldt og fyldt med det alt det bedste for dig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar