lørdag den 22. april 2017

En lang danselørdag.

Jeg har tilbragt størstedelen af min lørdag i Søborg. Jeg har været til afdansningsbal. Orientalsk Danse Unions årlige afdansningsbal. I år var det så på Sjælland. Stedet hvor elever fra hele landet kommer og træder op. Nogen med mangeårig erfaring, andre næsten lige begyndt. De er modige. Glæden til dansen er større end frygten. Heldigvis, så vi andre kan få fornøjelsen af, at følge dem på deres rejse. 
Ingen billeder i kameraet, da det netop er et sted for elever, hvilket kræver fuld tryghed og tro på, at man ikke pludselig dukker frem på de sociale medier uden eget ønske. Respekt for det. Men luk øjnene og se for dig en masse farver, smukke slør gennem luften, perler, glimmer og pailetter. Festligt må jeg sige. Men ok, fire timer på en stol er også lang tid, så jeg må indrømme at jeg er træt og resten af min lørdag bliver med en bog eller strikketøj. 
I morgen er atter en dag og den bliver ikke mindre farverig kan jeg allerede betro. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar