mandag den 10. april 2017

Fødselsdags dag.

En hel lang dejlig dag blev jeg fejret i søndags. Faktisk startede løjerne allerede lørdag, hvor jeg var ude at spise med "De Små". Søndag havde jeg inviteret ni dejlige damer og en enkelt lille lækker fyr til brunch. Alle hyggede dagen lang. Der blev sunget fødselsdagssang og overrakt de dejligste gaver. Jeg hører mange voksne som siger, at de ikke fejrer fødselsdag mere. Den holdning får jeg vist aldrig. Lige det med at blive ældre har jeg det mere stramt med, men dog ikke mere, end jeg til hver en tid inviterer og elsker at blive fejret. Jeg glæder mig stadig barnligt og ægte op til dagen, elsker at blive vækket med sang og morgenmad og hygger mig over alt hvad der der efter kan fylde en dejlig dag. 
De her damer er vidt forskellige samtidig med, at de passer fantastisk godt sammen. De falder i gode snakke så snart de er sammen. Snakken går helt ubesværet om bordet. Den slags mennesker elsker jeg at omgive mig med. De både yder og nyder i gruppen, så der hele tiden er energi og nysgerrighed i vores samtaler. Nysgerrighed, interesse og respekt tror jeg er kodeordet. Alle vil mig, dagen og hinanden. Sådan går en skøn dag alt for hurtigt. 

Gaverne var et skønt mix af selvforkælelse, kreativitet, Home made og aktivitet. De kender mig godt de damer. De ved hvad jeg kan lide. Og de er rigtig gode til det. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar