søndag den 21. maj 2017

Når kvinder er kvinder bedst.

Wauuuu for en super sej dag i Verdens Kultur Centret i går. Lutter lækre kvinder fra hele verden dansede og sang sig gennem dagen. Publikum fik virkelig smæk for skillingen, som slet ikke var til stede, da arrangementet var totalt gratis. Der var fuldt hus. Et engageret, støttende og heppende publikum. Kærligheden bragede mod én når man stod på scenen. Og jeg stod der hele tre gange. Trods lampefeber før min solo debut for et stort publikum, med min nye fine dans, formåede jeg faktisk også at nyde at danse.

Fotograf: Emil Jensen
Koreografi: Suzzane Potempa
Musik: Mario Kirlis
Kostume: Maria Sander





Senere optrådte jeg sammen med Jennie Cuevas, hvor vi dansede "vores" dans, som kun bliver bedre og bedre for hver gang.

Fotograf:Emil Jensen
Koreograf: Suzzane Potempa
Gruppe:Sadikat


Og sluttede af med lørdagsholdet sammen med vores lærer Suzzane Potempa. Endnu en debut og igen en stor succes. 

Fotograf: Emil Jensen
Koreografi: Suzzane Potempa
Gruppe: Lørdagsholdet 


På,trappen ses Olga på fem år. Mit gudbarn som elsker mavedans og er et af vores meget trofaste publikummer. Hun lader sig forføre, fortryllen og forsvinde ind i dansen. Kostumerne, dansene og kostumerne. Hun sluger det hele. 
I går var der ekstra meget at beundre, da der var kostumer fra store dele af verden og dagen sluttede af med et modeshow med smukke kjoler fra mange steder af verden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar