tirsdag den 27. juni 2017

Et vemodigt Farvel og måske på gensyn.

Sådan må det være. Jeg har valgt at følge mit hjerte i alt det jeg overhovedet kan, så sådan må det også blive med min blog. 
Energien ligger et helt andet sted lige nu for mig. Jeg har stadig masser af tanker, drømme og er fyldt med ord. Det hele skal stadig ud, men ikke på denne blog. En blog som jeg har været virkelig glad for at skrive. Den har været min dagbog og det sted på nettet, hvor jeg virkelig kom igang med, at udtrykke mig og åbne mig op for den store verden. 
Men bloggen har mest handlet om mit private liv, og det har været en fornøjelse at dele det hele med jer og måske vender jeg tilbage. Jeg aner det ikke. 
Lige nu er min energi mest rettet mod mit job. Min faglige udvikling. Og omkring den del har jeg virkelig spændende tanker og planer. Derfor vil jeg rette min energi mod Instagram og min kliniks Facebook side og lidt på alm facebook. Hvis du har lyst til at følge mig videre (det håber jeg virkelig) så smut med. Dørene står pivåbne for dig og der står VELKOMMEN med store bogstaver. Mit hoved bobler med nyt, så kom med hvis du lyster. 

Facebook: Stella Dea Jensen

Instagram: englegaarden

Klinikkens FB side: englegaarden

Tak fordi I læste med. Det har været en fornøjelse at dele mit liv med jer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar