fredag den 16. juni 2017

Selvkærlighed legetøj.

Hvad er forkælelse? Hvad køber du når du lige skal forkæle dig selv? Sko, tasker, blomster eller chokolade? Listen er lang og vel lige så forskellig som vi er mennesker. 
I dag forkælede jeg mig selv med nyt nørdet legetøj. En kuffert med vægtstang og skiver. Den sidste uge har jeg puslet med tanken om, at nu skulle jeg et kilo op i håndvægt igen. Jeg farer dog med lempe. Piskesmæld bryder sig ikke om for hurtige skift og nye belastninger, men nu skulle det være. "Den Lille" var hjemme og havde tid til en runde i byen, så vi osede vægte. 


Fedt at have en at spare med, ellers er jeg jo ret alene med min træning. Han er min trænings vejleder, så vi fik lige pudset lidt på formen, set på mine unoder og justeret det nye legetøj så den passer til mit nuværende niveau. Nu er jeg vist beskæftiget i ret lang tid. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar