tirsdag den 27. februar 2018

Optur.

Jeg er på vej ud af det sorte sygdomhul. På vej mod lyset. Folder mig langsom ud, som de tulipaner som har stået og strålet mens jeg havde det værst.


I dag er jeg ude af sengen og klædt på i almindeligt tøj. Jeg har øvet et par danse, omend på vaklende svage ben. Danse som skal være klar til min Hafla på danseskolen på søndag. En fest, hvor en masse dygtige dansere kommer op optræder. Et sted hvor publikum kan se hvor mangfoldig den orientalske dans er og måske skabe sig selv nye mål, hvis man i forvejen er danser. Hvis du vil med kan du læse om det på Køge's Mavedanserskoles side på facebook. En flad halvtredser for to timer spækket med fed underholdning Inc en kop kaffe eller the. Lokke, lokke, jeg siger det bare. Det er underholdning for hele familien. Børn plejer at elske det. Men husk tilmelding. Hop lige over og læs mere. 
I dag skal også være dagen, hvor jeg for første gang i over en uge skal ud at gå en tur. Ud at røre den slatne krop. Ud at samle energi. Ud at få lidt luft i kinderne. Men jeg ved at det er koldt. Selv katten er krøbet ind og sover snorkene dagen væk. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar