søndag den 11. februar 2018

Reklame fra hjertet.

Når jeg reklamerer for noget kommer det fra hjertet. Aldrig fordi jeg tjener penge eller ikke mener noget meget dybt med min anbefaling. Jeg reklamerer og anbefaler kun hvis jeg selv er glad for den givne  ting. Ikke bare sådan lidt tilfreds, men fordi jeg har fået noget, er blevet fyldt op og er blevet berørt. 
Sådan var det i går. Mit andet besøg hos den lille, men meget velbesøgte, café Hope i Lars Bjørnstræde. 
Alt er øko, lige som vegetar og vegansk står meget højt på listen. Her tages hensyn til allergier og individuelle ønsker med interesse og et smil. Man føler ikke man er til besvær eller spørger dumt. Personalet er ungt, men kører en kundevenlig stil som var de fra en anden tid. Men først og fremmest er der nerve og interesse for dig og dine ønsker. 
Man føler ikke man forstyrrer personalet lige midt i deres personlige sludder. Her er DU i fokus. 
Mig og min veninde havde mange ønsker i øst og vest. Blev mødt med interesse og tålmodighed og vores ønsker blev hørt og opfyldt. 
Denne gang fik vi lækker brunch (som vi fik ændret ret kraftigt), de fedeste juicer, kaffe med eget tilvalg af mælkeskum og noget chokodessert til veninden. 




En kunst alle faktisk kan mestre hvis de gider/brænder for sin sag. Og shit hvor det mærkes når man bliver oprigtig mødt. Jeg elsker den slags nærvær. Der kokkereres i åbent og meget lille køkken, men med smil på læben og åbne hjerter. 
Spisekortet rummer gode lækkerier for alle typer. Endnu har jeg ikke mødt nogen, som ikke blev både mætte, tilfredse og ret begejstrede efter et besøg på Hope. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar